Five favourites

20170108-img_2870-2FAVOURITE JEWELLERY

Als er één soort sieraad is waar ik van hou zijn het wel ringen! Ze maken echt elke look helemaal af, en er zijn ook zo ontzettend veel verschillende soorten ringen, love it. Toen ik dit prachtige setje met ringen bij de Primark zag was ik om. Voor elke vinger is er wel 1 à 2 ringen.

freaks-and-geaksFAVOURITE SERIE

Mijn favoriete serie op dit moment is zonder twijfel Freaks and Geeks. Een serie uit 1999 en wat zich afspeelt in 1980. Het is echt zo’n leuke serie, echt leuk om te zien hoe het er vroeger aanging op de middelbare school en dat er nog steeds best veel dingen hetzelfde zijn. Echt een aanrader!

20170108-img_2932-2FAVOURITE LIPSTICK

Wie o wie had er gedacht dat mijn favoriete lipstick van de Primark zou zijn? Haha.. Dit is echt de perfecte nude kleur die ook nog eens matte is en lang blijft zitten! Dit is de kleur Naked.

main_imgFAVOURITE MOVIE

Oh jongens, dit is zo’n grappige film! Het gaat over zo’n typische Amerikaanse jongen die stoer doet en een meisje wat echt een studiebol is, en natuurlijk kunnen ze elkaar niet uitstaan. Alleen op een dag worden ze wakker in elkaars lichaam en reken maar dat er hilarische dingen gaan gebeuren!

20170108-img_2906-2-copyFAVOURITE (FAKE)PIERCING

Ik wil op z’n minst al een half jaar lang een neuspiercing hebben, maar omdat ik die stap toch niet helemaal durf te maken leek het me wel leuk om een nep piercing aan te schaffen! Uiteindelijk heb ik een setje met 2 verschillende gekocht, en ik draag ze non stop! Ze zijn gewoon zo mooi!

Willen jullie vaker favorieten van mij zien? Well.. let me know then! X

 

3 gedachtes over “Five favourites

Geef een reactie

