Mijn favoriete foto’s uit 2016

fleur-13

CAMERA:

1fleur-11img_2685met-anke-voeten20161229-img_2709fleur-13iPhone:

Processed with VSCO with hb2 presetnetfliximg_4454Processed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 preset2016 was echt het jaar dat ik merkte dat ik wat met fotografie wou gaan doen, dus zo gedacht zo gedaan! Eerst ging ik heel veel uitproberen met mijn iPhone 6 terwijl ik ondertussen ging sparen voor een spiegelreflexcamera, die ik eindelijk in november kon kopen! Ik heb er nu al zoveel plezier mee en ben echt aan het uittesten wat leuk is om te fotograferen! Zonder twijfel dat ik dit jaar nog meer ga leren op het gebied van fotografie en dat er veel mooiere foto’s komen. Maar goed, voor nu ben ik wel heel erg blij met deze paar foto’s die ik in 2016 heb gemaakt! Wat vinden jullie ervan?

Xx

3 gedachtes over “Mijn favoriete foto’s uit 2016

Geef een reactie

