Wat te doen in de kerstvakantie?

lezen

verfenshoppenschaatsennetflixlunchcamerakoekjes-maken

Ik denk dat iedereen zich wel eens verveeld, en daarom heb ik hier een lijstje voor jullie met ideeën om te gaan doen wanneer je je verveeld. Zo kan je bijvoorbeeld koekjes maken of schaatsen! Wat vinden jullie er trouwens van dat ik dit lijstje door middel van foto’s laat zien? 

Zelf heb ik al best veel plannen in de vakantie. Zo ga ik vaak met vriendinnen shooten en ik ga ook nog met Anke afspreken in Groningen! 🙂

Nouja, ik spreek jullie snel weer!

X

Follow my blog with Bloglovin

Een gedachte over “Wat te doen in de kerstvakantie?

Geef een reactie

